niedziela, 19 grudnia 2010

NIEZAPOMINAJKA EWY.




Ewa jest uczennicą. Taką zapominalską uczennicą. Zapomina wielu rzeczy: odrobić lekcje, przynieść blok na technikę, nauczyć się tekstu piosenki na muzykę, zrobić ciasto na szkolną wigilię itp. Może to wynika z natłoku zadań szkolnych, jakie ma wykonać w domu. Chyba trochę za dużo zadają do domu... A przecież dziecko chce się też i pobawić i pobrykać, po prostu poleżeć. Brakuje czasu. A może wynika to z braku jej organizacji? Postanowiłam więc dziecku pomóc. Od tego między innymi ma swoją mamę. Zebrałam parę rzeczy, zeszłam do piwnicy po stary obraz, przejrzałam parę blogów by zaczerpnąć inspiracji i zrobiłam NIEZAPOMINAJKĘ. Teraz Ewa chyba będzie na bieżąco ze szkołą, a ja już rzadziej usłyszę jej "Zapomniałam, mamo."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz